downtoearth

Alla inlägg under januari 2012

Av Lisa Andersson - 30 januari 2012 18:14

Hej på er!

Idag åkte mamma och hennes Kille magnus och några av mammas kompisar till spanien! så gött !

så nu är hon framme fyfan va gött värme behöver inte ha på sig feta kläder bara chilla vid havet/poolen ta en drink o bara chilla fyfam va gött! Åhh ge mig sommar!!!!!!!!<3<3<3<3

Haha nej först ska jag fylla år sen kan det bli sommar!, därför tänker jag bjuda på en sommarbild!

Men som vanligt tråkig skoldag hatar skolan seriöst! hemskt. -.-

Men senare ska jag kolla lite på tvn o ja :D Haha seeya!

 

Love u bestfriend! cool bild va?:D  hahha kolla julias ben? lol hahah :D

Av Lisa Andersson - 29 januari 2012 20:20

Hej på er!

Super glad just nu + jätte trött haha ! var ju tvungen att gå upp kl,07.00 usch fy hemskt gick ju och sov vid 12.00 igår hehehe :$ men käkade frukost och sminkade mig fick skynda mig lite haha alltid seg på morgonen ...

Men sen åkte jag med julia till cupen hon skulle ju spela jag är ju 98 a och vi är ju ett 98/99 lag så det var bara cup för 99 orna . så vi 98 or fick stå över men jag var med och hejade på dom vilket gav framgång ! första matchen kommer inte ihåg vilka det var mot så skriver bara resultaten : 0-0 , andra 1-0 , tredje , 2-0 , fjärde , 1-0 , femte 0-0 . som ni ser vann vi alla utan två stycken som vi spelade lika mot eller ja mina kömpisaaar! Ni var super bra tjejer love ya!

Så kom vi till semifinalen där vi vann med 2-0 tror vi mötte Kumla då eller ngt? ;o och sen väntades finalen mot sturehov så vi vann med 3-1 ! så jaaa vi vann hela cupen! kändes grymt kul ! så vi fick pokal o hela köret!

Sen käkade vi på mc'donalds tog en ''bigmac'' och en Hallonpaj (Livet) haha :D 

Men nu är jag skiiiit trött ! eftersom jag gick upp tidigt idag just ja? ni kanske inte ens vet om det var fotboll eller innebandy jag menade? jo det var fotbollen jag menade! Haha :D

Ha det supergött så ses vi!

Love ya girls!    

Av Lisa Andersson - 28 januari 2012 21:35

Hej på er!

'Ursäkta för dålig bloggning ingen blogglust längre ;o men iallafall idag hade vi match vi körde mot munkfors och vi krossade munkarna eller nej vi åt  upp dom för jag gillar munkar hahah (a) nej  men vi vann med 5-0 asså dom är väldigt bra men vi är bäst så? vi har vunnit varje hemma match och förlorat 2 matcher borta? ja vad ska man säga bäst? jo vi vet ^^ haha :) men sen frågade veronika (innebandytränaren) mig om jag ville vara med på 96/97 ornas match! och jag sa definitivt ja :) det är roligt och möta dom i sin egna längd jag spelar ju med 99/00 och dom är väl runt 140-1,70 asså det är ju olika men det är ju vissa 98 lag vi möter men det är typ 2 stycken ,jag är en sån person som gillar att taklas o buttas heheh så körde jag körde på , kan ju inte butta lika hårt på dom andra som vi möter eftersom dom är lite kortare än jag och om jag buttar dom flyger dom till kina . lol nej  men det är ju olika men dom flest vi möter är väl typ 1,60? eh vafan jag vet väl inte? står ju inte o mäter lol. aja men 96/97 orna förlorade med 6-2 vårat 99/00 lag mötte 96/97 orna asså en rolig match bara sådär och då vann vi med 7-1 ja vad ska man säga ? vårat lag är bäst :D 

Men imorgon har 99 orna cup vi är ju ett 98/99 lag så då är det bara cup för 99 orna i hallsberg så ska åka med julia dit o kolla :D så blir ingen bloggning på hela dagen då;)

Men just nu är jag hos pappa o käkar choklad och ska snart kolla på fotboll barca spelar trorja xD 

tänkte att ni kanske ville se mitt rum hos pappa? här har ni det :)


men åååååh när jag ska ladda upp bilderna så väljer jag en bild då står det '' ingen bild har valts'' försökte ännu några gånger men går inte .. åååh -.- men laddar upp imorgon efter cupen får se om det går då:)


Ha en bra lördag så ses vi:)

Av Lisa Andersson - 27 januari 2012 22:29

Hej på er!

Kom hem från bofors-Rögle för en stund sen gick med jammi skäms ju fan för bofors eller ja (bik karlskoga) fyfan vilket geek namn! aja kommer ändå alltid kalla dom bofors så:) Men dom förlorade med 6-1 ! ja ni hörde rätt första säsongen spelade dom skit bra nu suger dom faktiskt. men det var några killar där som va as läskiga varje match är dom vid oss typ , dom höll på och sa snuskiga grejer så , busvisslade dom åt oss , och ja också så dom lite grejer om vad dom ville göra med oss :s jag tror ni fattar vad jag menar. skiiiit läskiga dom var typ 20-25 år . men det var 2 minuter kvar av matchen jammi och jag bara : Nej nu fan drar vi dom skrämmer fan oss! så då sprang vi iväg och dom bara ''FAAAN'' hahah men var fan tvugna ;o

Men imorgon har vi innebandy match mot munkfors , :D Men sen efter den matchen ska jag antagligen vara med på 96 ornas match också:)


Här kommer en failad bild på mig.

dock ser man typ inte mig min lampa i mitt rum lyser inte så bra xD men see ya o ha en bra fredag! Jag ska kötta semletårta snart! hahah :D  

Av Lisa Andersson - 26 januari 2012 15:47

Hej på er!

Skulle igenkligen iväg o klippa mig men mamma klippte sig innan mig och hon vart inte ett dugg nöjd + det är en tjurig jävel så vi avbokade min klipptid ''FYFAAAN VA GÖÖTT'' haha sparar ju mitt hår :)

Men skolan var väl helt okej :) , men så glad för fljuris skull hon ska se Jedward i örebro dom har varit i Linköping göteborg , norrköping trorja:) Men så glad för hennes skull såg bara ett leende på hennes läppar idag! 

Men lyssnar på justin bieber just nu ofc ;))

Men här kommer bild på klubban  och på mig :)

sen drar jag på träning see ya!   

Av Lisa Andersson - 25 januari 2012 21:36

Dag 1: Facebook profil bild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma. 
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8; Någon jag saknar
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Facebook profilbild för tillfället!  

Av Lisa Andersson - 25 januari 2012 21:33

tänkte köra en sånhära grej : 

Dag 1: Facebook profil bild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma. 
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
så ja:D
Av Lisa Andersson - 25 januari 2012 21:08

Hej på er!

Kom hem från styrkepasset med laget precis var rätt så kul :D 

men mamma köpte en innebandy klubba till mig idag vi är lika långa typ och mamma åkte under skoltid så kunde ju inte åka bara för en bandyklubba liksom :)

men kommer bild!

Tänkte inte göra så mycket men imorn ska jag klippa mig kill me hatar dendära jäveln på äckelfrisör salongen! ååh finns inga ord hon ler fan aldrig heller och klipper typ 1 m när man säger topparna ... så förvänta er att jag kommer vara snaggad imorgon :(( nej gud det får vi verkligen inte hoppas! Men efter skolan drar jag direkt till frisörsalonger och ska vara där 16.00 och 17,15 börjar fotbollsträningen så bloggar efter träningen! see ya :)



ÅÅÅH NÄR JAG HÄMTAT BILD FRÅN GOOGLE FINNS INTE BILDEN BLAND MINA DOKUMENT MEN LADDAR UPP BILD IMORGON!   SHIIIT MÅSTE VERKLIGEN PÅ TOA NU KISSAR SNART PÅ MIG HAHAH

Presentation


Hej på dig!
Mitt namn är Lisa och jag är en sporttjej jag spelar fotboll och Innebandy! Älskar det! Följ mitt liv genom denna underbara blogg" :$

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards