downtoearth

Alla inlägg under mars 2012

Av Lisa Andersson - 28 mars 2012 16:09

Hej  på er har ni saknat mig? självklart har ni det.

men jag  är ledsen men jag tänker ta en lite bloggpaus som orkar inte blogga längre men startar upp bloggen om en vecka eller så!

Puss ha det super duper bra så ses vi här om 7 dagar igen!:D<3

See ya bloggläsare!  

Av Lisa Andersson - 25 mars 2012 23:39

sitter o skypar me linus nu orkat inte blogga på ett tag!


han måste sova nu vilken dissare -.- töönt

Av Lisa Andersson - 18 mars 2012 19:41

förlust mot ngt kumla lag med 3-0 dom hade ett sjukt bra passningsspel vilket vi hade också men dom var steget bättre! Men det är skit bra spelat tjejer! Vi tar dem nästa gång  

Men mamma hade bakat semla när jag kom hem gött så ska käka lite macka nu o sen proppa i mig en semla! Gött som fan de :D Och pepsi gryyyymt sugen på godis är alltid sugen på godis efter en match/träning vad äre för fel på mig? blir snart en köttbulle :'( om jag fortsätter såhära ;o xD

Men hare super gött så ses vi!

PALLA SKOLA IMORGON KILL ME NOW PLEASE?  

   


Av Lisa Andersson - 18 mars 2012 12:00

Hej .

Vaknade runt 10.00 och var pigg o glad satte på datorn loggar in på facebook då ser man 13 nya händelser '' alexander har gjort inlägg i din logg'' ''michelle har kommenterat alexanders inlägg'' osv... det var cirka 10 stycken som hade kommenterat det började med att igår så satt jag och lyssnade på justin bieber och tänkte ska jag ladda upp en bild på justin på facebook tro? Jag gjorde det innan jag gick och sov . och vaknar upp av att massa hade skrivit ''bögjävel '' ful som stryk '' osv... ! Och ni ,kanske undrar vad han skrev '' sluta spamma justin bäver''!!!!

vadå spamma en bild herregud? han har nog ingen aning om vad spamma betyder eller om vad det är herregud! och såklart så tar han det i loggen så att miljoner människor ska gilla och kommentera han är så jävla feg dendära ungen och i skolan kallar han min kompis åsna och massa grejer! en mobbare var ordet ja!

och jag skrev '' asså seriöst? ni som inte gillar att jag gjorde en justin bieber status varför tar ni inte bort mig som vän då?`'' men det svarade dom inte npå utan dom fortsatte bråket.. och då fick jag ta bort ca 5 stycken istället som var mest delaktiga i bråket som hatar han verligen hatar!

Men man kan inte hata en person som inte gjort något emot en? jag säger jag gillar inte ! jag säger aldrig hatar!

Men nu kan jag verkligen säga att jag hatar alexander för han har gjort massa emot mig! Fattar ni grejen?

det kanske inte låter som en stor sak men ni skulle bara se bråket herregud!" 


Men vart lite deppig efter bråket alla kommenterade ju taskiga grejer osv...


men oavsett vad folk skriver så ska jag skita i dem fullständigt men i skolan kommer väl folk kommentera skulle inte förvåna mig om dom säger saker bakom min rygg! osv... men ska bli gött när 9 orna börjar gymnasiet o 8 an också börjar gymnasiet är ett tag kvar men inte för 9 orna som tur är!


Men jag kommer alltid älska justin bieber och jag skiter i alla haterZ fullständigt.

 

Av Lisa Andersson - 16 mars 2012 22:27

Hej på er igen!

Var sjukt trött förut tog en snabbdusch innan bigbrother kände mig genast lite piggare så är ganska pigg nu :))

men tänkte tipsa er om två skiiiit roliga appar ''Camwow , prankmirror '' hahaa dom apparna ska man ha om man ska ha en iphone asså ! tror dom bara finns på iphone 3 , 4 , 4S , :pp

Men hihi i skolan sitter jag typ med Idas iphone mer än vad hon sitter vid den hihi :))

Bjuder på en seriös bild på mig o oseriös eller hur man säger hihi :)) Puss <3

Hihihi   

Av Lisa Andersson - 16 mars 2012 20:46

Hej på er! (jäsp)

Gött med helg eller vad säger ni? gött som fan o sova ut imorgon i slippa gå upp runt 6.00 !

men skolan var helt okej , fljuri fick lite damp bara men annars var det helt ok :))

Men sen hängde jammi med till kronis efter skolan köpte lite grejer som jag ska ha i bilen tills imorgon ska till (grums , karlstad o spela innebandy match:)

Blir roligt :) som sagt jag är sjukt trött orkar knappt prata med någon här hemma för orkar inte ens öppna munnen xD

Men sen hade jag innebandy träning vi körde mest match först passningar sen match , många va på disco -.-

Men ingen humor just nu känner jag :ppp tröööööött !

Men efter träningen stannade emilia o jag kvar o körde lite passningar o körde 1 mot 1 haha var ruuuligt!


men just nu sitter jag o kollar på sveriges mästerkock repris o käkar ostbogar!

Vill bara sooooooova <3


Men ha det gött så ses vi puss    

Av Lisa Andersson - 15 mars 2012 20:38

Hej på er!

Idag var det skola booooring som vanligt! Men mellan rasterna drog jag och kollade på fotbollstuneringen för årkurs 4-6  som körde mot andra skolor i degerfors !

Men jag kom typ 5 minuter försent på vissa och skyllde på att jag inte hittade böckerna hihi!

Men efter skolan så så drog jag hem o käka sen drog jag iväg till halla igen och väntade på¨att Emma skulle hämta mig till domarkursen i karlskoga!

Så nu är den avklarad , vi ska dömma cuper o sånt o matcher i sommar blir nog roligt!

Men ha det bra nu så ses vi puss *

 

Haha hejdå:D  

Av Lisa Andersson - 14 mars 2012 15:56

Ska på domarkurs nu med några kööömpisar från fotbollslaget! 

Hihi hittade en rolig bild! :D Humor...  

Presentation


Hej på dig!
Mitt namn är Lisa och jag är en sporttjej jag spelar fotboll och Innebandy! Älskar det! Följ mitt liv genom denna underbara blogg" :$

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards