downtoearth

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Emiliaaa <3

Av Lisa Andersson - 4 april 2012 14:15

Hej på er!

Orkade inte blogga igår när jag kom hem kom hemr runt 18.00 då gick jag till tågstationen o köpte Pringels med Felicia  min granne ! 

vi satt o käka dom precis utanför min lägenhet vi bor grannat hon bor precis under mig ..hahah o hon snacka om Färjestad hela tiden typ hon älskar FBK ! :p 

så gjorde vi andra grejer också men pallar inte rabbla upp allt . 

Men idag kommer några och ska kolla på mammas diskmaskin hon säljer den på blocket.se så dom kommer runt 15.00 , också kommer Emilia runt 15.00 då , antar att vi ska åka linbana jag bor precis bredvid min gamla skola och det finns massa roliga grejer där xD 

Men sen klockan 18.30 har jag fotbollsträning så Emilia hänger me o kollar på den , sen drar vi hem o käkar massa gött . sen ska vi se big brother antar jag! :Dhar ni sett vädret förresten? solen skiner , men det är inte så varmt men det funkar . ska ut o gå med sigge min katt nu tänkte jag ! Puss Hej  

Hihihi söt smiley :D

Söta ^^   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 12 april 2012 19:23


Hej förlåt som fan för fett dålig uppdatering sa att jag skulle ha bloggpaus i 1 vecka men har haft det i typ 2 veckot nu trorja! Förlåt som fan! Tänkte göra en ny blogg och blogga om på nytt men älskar mitt bloggnamn så har kvar denna blogg!:) Men...

Av Lisa Andersson - 5 april 2012 22:47


Hej sitter o snackar lite me herman i skype nu han har lite halv damp sådär ... men aa vi sitter o sjunger i skype osv..? xD nu sitter han o sjunger någon låt som e lite snuskig xDD Hahahahha herman du e cp? xD Hahhaha nu ska jag snacka hela kvälle...

Av Lisa Andersson - 2 april 2012 16:09


Hej på er! Detta blir sista inlägget för idag för jag ska till mormor och morfar efter fotbollsträningen! Men ska käka snart mamma ska börja med maten vi ska käka korvstråganoff (stavning och makaroniiiiii xD nej men makaroner ;) Men mamma ska ...

Av Lisa Andersson - 2 april 2012 13:13


Hej på er! Mitt blogghumör är på topp just nu! vill bara blogga hela tiden känner jag men det kan jag ju inte göra då kan det bli för jobbigt för er att läsa allting eller?:) Åhh asså får typ damp på att min webbkamera inte vill starta och min kame...

Av Lisa Andersson - 2 april 2012 00:08


Hej på er var ett tag sen jag bloggade har berättat varför osv... hoppas att ni resperkterade det! Men nu tänkte jag börja blogga igen så ni ser mig här varje dag social och allt!  Men hur blir det med bilder som jag kommer ha på bloggen ? Jo som n...

Presentation


Hej på dig!
Mitt namn är Lisa och jag är en sporttjej jag spelar fotboll och Innebandy! Älskar det! Följ mitt liv genom denna underbara blogg" :$

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards