downtoearth

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

När man trodde det var över.

Av Lisa Andersson - 18 mars 2012 12:00

Hej .

Vaknade runt 10.00 och var pigg o glad satte på datorn loggar in på facebook då ser man 13 nya händelser '' alexander har gjort inlägg i din logg'' ''michelle har kommenterat alexanders inlägg'' osv... det var cirka 10 stycken som hade kommenterat det började med att igår så satt jag och lyssnade på justin bieber och tänkte ska jag ladda upp en bild på justin på facebook tro? Jag gjorde det innan jag gick och sov . och vaknar upp av att massa hade skrivit ''bögjävel '' ful som stryk '' osv... ! Och ni ,kanske undrar vad han skrev '' sluta spamma justin bäver''!!!!

vadå spamma en bild herregud? han har nog ingen aning om vad spamma betyder eller om vad det är herregud! och såklart så tar han det i loggen så att miljoner människor ska gilla och kommentera han är så jävla feg dendära ungen och i skolan kallar han min kompis åsna och massa grejer! en mobbare var ordet ja!

och jag skrev '' asså seriöst? ni som inte gillar att jag gjorde en justin bieber status varför tar ni inte bort mig som vän då?`'' men det svarade dom inte npå utan dom fortsatte bråket.. och då fick jag ta bort ca 5 stycken istället som var mest delaktiga i bråket som hatar han verligen hatar!

Men man kan inte hata en person som inte gjort något emot en? jag säger jag gillar inte ! jag säger aldrig hatar!

Men nu kan jag verkligen säga att jag hatar alexander för han har gjort massa emot mig! Fattar ni grejen?

det kanske inte låter som en stor sak men ni skulle bara se bråket herregud!" 


Men vart lite deppig efter bråket alla kommenterade ju taskiga grejer osv...


men oavsett vad folk skriver så ska jag skita i dem fullständigt men i skolan kommer väl folk kommentera skulle inte förvåna mig om dom säger saker bakom min rygg! osv... men ska bli gött när 9 orna börjar gymnasiet o 8 an också börjar gymnasiet är ett tag kvar men inte för 9 orna som tur är!


Men jag kommer alltid älska justin bieber och jag skiter i alla haterZ fullständigt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Andersson - 12 april 2012 19:23


Hej förlåt som fan för fett dålig uppdatering sa att jag skulle ha bloggpaus i 1 vecka men har haft det i typ 2 veckot nu trorja! Förlåt som fan! Tänkte göra en ny blogg och blogga om på nytt men älskar mitt bloggnamn så har kvar denna blogg!:) Men...

Av Lisa Andersson - 5 april 2012 22:47


Hej sitter o snackar lite me herman i skype nu han har lite halv damp sådär ... men aa vi sitter o sjunger i skype osv..? xD nu sitter han o sjunger någon låt som e lite snuskig xDD Hahahahha herman du e cp? xD Hahhaha nu ska jag snacka hela kvälle...

Av Lisa Andersson - 4 april 2012 14:15


Hej på er! Orkade inte blogga igår när jag kom hem kom hemr runt 18.00 då gick jag till tågstationen o köpte Pringels med Felicia  min granne !  vi satt o käka dom precis utanför min lägenhet vi bor grannat hon bor precis under mig ..hahah o hon ...

Av Lisa Andersson - 2 april 2012 16:09


Hej på er! Detta blir sista inlägget för idag för jag ska till mormor och morfar efter fotbollsträningen! Men ska käka snart mamma ska börja med maten vi ska käka korvstråganoff (stavning och makaroniiiiii xD nej men makaroner ;) Men mamma ska ...

Av Lisa Andersson - 2 april 2012 13:13


Hej på er! Mitt blogghumör är på topp just nu! vill bara blogga hela tiden känner jag men det kan jag ju inte göra då kan det bli för jobbigt för er att läsa allting eller?:) Åhh asså får typ damp på att min webbkamera inte vill starta och min kame...

Presentation


Hej på dig!
Mitt namn är Lisa och jag är en sporttjej jag spelar fotboll och Innebandy! Älskar det! Följ mitt liv genom denna underbara blogg" :$

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards